Про автора



МЕТОДИЧНИЙ ПАСПОРТ УЧИТЕЛЯ

Загальні відомості про вчителя

1.1.          Прізвище, ім’я, по батькові Дементєєва Євгенія Арутюнівна
1.2.          Дата народження 16 березня 1985 р.

1.3.          Освіта вища
№ з/п
Навчальний заклад
Рік закінчення
За якою спеціальністю присвоєна кваліфікація
1.


Новокаховський гуманітарний університет «Україна»

юрист
2.
Миколаївський інститут ім.. Сухомлинського

2014
Вчитель історії та правознавства








1.4.          Стаж роботи 10 років.                          
    
1.5.           З якого року працює в ліцеї 2006 р.

1.6.         Підсумки атестації             
Дата атестації
Кваліфікаційна категорія
Педагогічне звання

2010 р.
Спеціаліст ІІ категорії








1.7.         Які посади обіймав у ліцеї    
  Роки
Посади
2006-2016р.
Викладач





 
1.8.         Які дисципліни викладає за весь період роботи
Роки
Дисципліна
2006-2016р.
Викладач історії та правознавства







ІІ. Проблема, над якою працює вчитель              
Роки роботи над проблемою
Зміст проблеми
2006 – 2010 н.р.


Використання інформаційних технологій та технічних засобів навчання  на уроках історії
2010-2016 н.р.

Впровадження ІКТ на уроках історії та правознавства.





ІІІ. Підвищення кваліфікації
№ з/п
№ посвідчення
Дата видачі посвідчення
Назва курсів
Тема післякурсового завдання
1.
Свідоцтво про підвищення кваліфікації № 1646
24 лютого 2014р.




Курси вчителів історії, правознавства, етики
Форми державного правління








ІV. Друковані роботи
№ з/п
Навчальний рік
Найменування роботи
Де публікувалась
№, рік видання
Стисла характеристика (відкритий урок, виховна година, розробка тощо)
1.
2010р.

Нові технології в навчанні дорослих

ІПО ІПП УМО
№4. 04.02.2010р.
У статті подано інформацію про те, що під час опитування педагогів (2001-2002) показало, що 94 % респондентів вважають за необхідне навчитися чогось конкретного, сформувати відповідні навички, а це є найбільш суттєвим стимулом для того, щоб зайнятися самоосвітою чи підвищити свій на курсах підвищення кваліфікації.











V. Виступив на педрадах, нарадах, семінарах тощо різних рівнів
Навчальний рік
Рівень (всеукраїнський, обласний, училищний)
Назва й тема заходу
Тема виступу
2014 р.
училищний



Педрада «Стан викладання історії України»
Впровадження ІКТ на уроках історії












VІ. Відкриті уроки
Навчальний рік
Дата проведення
Клас
Предмет
Тип уроку
Тема уроку
2013
27.11.2013 р
10
Всесвітня історія
Комбінований
Угорщина
2014
22.04.2014 р
11
Правознавство

Трудове право
2015
10.13.2015 р
10
Історія України


Початок Української революції
2016
23.02.2016 р
10
Правознавство


Конституційне право України






























VІІ. Відкриті виховні заходи
Навчальний рік
Дата проведення
Клас
Назва заходу
Тип заходу
Тема
2013-2014 н.р.

вересень


10-11

засідання круглого столу

-
"Закон очима дітей та правоохоронці про закон".





жовтень





10-11


брейн-ринг






«Права і обов'язки громадян України. Діти та їхні права»

2015-2016 н.р.
квітень
10-11
вечір-пам'ять

«Чорнобиль не має минулого часу»













VІІІ. Застосування інноваційних технологій
№ з/п
Навчальний рік
Назва інноваційної технології
Клас
Предмет
Педагогічний ефект
1
Протягом 2010-2016 рр.
Кооперативна робота: ротаційні трійки, проекти, презентації, створення реальних життєвих ситуацій, рольові ігри,  використання методу критичного мислення

10-11
Історія, правознавство
ü - підсилення мотивації учнів до вивчення історії та правознавства;
-формування вміння концентрувати увагу на заданому;
- розвиток вміння давати власну оцінку явищу;
- розвиток вміння аналізувати.







ü  
ІХ. Участь у метод комісіях, ТГ тощо різних рівнів
Навчальний рік
Рівень
Зміст участі
2014 р.

Училищний

Доповідь «Використання відеоматеріалів на уроках історії»
2015 р.

Училищний

Доповідь «Ігрова діяльність, як засіб активізації навчально-пізнавальної діяльності учнів»












Х. Узагальнення ППД (авторські, індивідуальні програми, творчі роботи міні-підручники, посібники тощо)
№ з/п
Навчальний рік
Зміст роботи
1.
2013 р.

Посібник з тестовими завданнями з предмету «Людина і світ»

2.

3.
2014 р.

2015 р.

Міні – підручник «Опорні схеми» з предмету «Історія України» - 10 кл.
Посібник з завданнями для розв’язування юридичних ситуацій та рівнянь з предмету «Правознавство»










ХІ. Участь у творчих професійних конкурсах («Учитель року», «Кращий працівник», конкурси розробок уроків)
Навчальний рік
Назва конкурсу
Предмет
Результативність
2015-2016 н.р.



«Перлина натхнення»
Історія
Диплом ІІІ ступеня
















ХІІ. Результативність роботи з обдарованими учнями (МАН, олімпіади, творчі конкурси тощо)
Навчальний рік
Предмет
Назва заходу
Тема роботи
ПІБ учня
Клас
Зайняте місце
2010-2011 н.р.

Правознавство


Олімпіада



Федоренко В.

10


І


2011-2012 н.р.

Історії України

Олімпіада



Юнакевич В.

10


ІV


2014-2015 н.р.
Історія України
Олімпіада


Підопригора О.
10

ІІІ


2015-2016 н.р.


Історія України
Олімпіада


Чорна О.
10
ІІІ





















ХІV. Участь у розвитку навчально-матеріальної бази (виготовлення таблиць, схем, макетів, виконання робіт на огляд творчості, оформлення кабінетів, стендів, інформаційних куточків)
№ з/п
Навчальний рік
Зміст виконаної роботи
1.
2013р.

Оформлення стенду з інформацією про ЗНО.

2.
2014р.

Оформлення стендів з історії України з теми «Україна під час другої світової війни» та «Україна в роки незалежності»,  «Трагедії ХХ століття»
3.
2015р.

Оформлення інформаційних куточків з предмету «Правознавство»










ХV. НАГОРОДИ, ЗАОХОЧЕННЯ, ПОДЯКИ (ЗА ТРУДОВОЮ КНИЖКОЮ)
№ з/п
Навчальний рік
Зміст заохочення
Підстава
1.
2010 р.




Подяка
Впровадження сучасних педагогічних технологій та передового досвіду на уроках, розвиток професійних умінь та навичок учнів та з нагоди відзначення Дня Незалежності України
2.
2015р
Диплом
Щорічний обласний конкурс сценаріїв та методичних розробок виховних заходів «Перлина натхнення».
3.