МЕТОДИЧНИЙ
ПАСПОРТ УЧИТЕЛЯ
Загальні
відомості про вчителя
1.1.
Прізвище, ім’я, по
батькові Дементєєва Євгенія Арутюнівна
1.2.
Дата народження 16 березня 1985 р.
1.3.
Освіта вища
№ з/п
|
Навчальний заклад
|
Рік закінчення
|
За якою спеціальністю присвоєна
кваліфікація
|
1.
|
Новокаховський гуманітарний університет «Україна»
|
|
юрист
|
2.
|
Миколаївський інститут ім.. Сухомлинського
|
2014
|
Вчитель історії та правознавства
|
|
|
|
|
|
|
|
|
1.4.
Стаж роботи 10 років.
1.5.
З якого року працює в ліцеї 2006 р.
1.6.
Підсумки атестації
Дата атестації
|
Кваліфікаційна категорія
|
Педагогічне звання
|
2010 р.
|
Спеціаліст ІІ категорії
|
|
|
|
|
|
|
|
1.7.
Які посади обіймав у
ліцеї
Роки
|
Посади
|
2006-2016р.
|
Викладач
|
|
|
|
|
1.8.
Які дисципліни викладає за
весь період роботи
Роки
|
Дисципліна
|
2006-2016р.
|
Викладач історії та
правознавства
|
|
|
|
|
|
|
ІІ. Проблема, над якою працює
вчитель
Роки роботи над проблемою
|
Зміст проблеми
|
2006 – 2010 н.р.
|
Використання інформаційних технологій та технічних засобів навчання на уроках історії
|
2010-2016 н.р.
|
Впровадження ІКТ на уроках історії та правознавства.
|
|
|
|
|
ІІІ. Підвищення кваліфікації
№ з/п
|
№ посвідчення
|
Дата видачі посвідчення
|
Назва курсів
|
Тема післякурсового завдання
|
1.
|
Свідоцтво про підвищення кваліфікації № 1646
|
24 лютого 2014р.
|
Курси вчителів історії, правознавства, етики
|
Форми державного правління
|
|
|
|
|
|
ІV. Друковані роботи
№ з/п
|
Навчальний рік
|
Найменування роботи
|
Де публікувалась
|
№, рік видання
|
Стисла характеристика
(відкритий урок, виховна година, розробка тощо)
|
1.
|
2010р.
|
Нові технології в навчанні дорослих
|
ІПО ІПП УМО
|
№4. 04.02.2010р.
|
У статті подано інформацію про те, що під час опитування педагогів
(2001-2002) показало, що 94 % респондентів вважають за необхідне навчитися
чогось конкретного, сформувати відповідні навички, а це є найбільш суттєвим
стимулом для того, щоб зайнятися самоосвітою чи підвищити свій на курсах
підвищення кваліфікації.
|
|
|
|
|
|
|
V. Виступив на педрадах, нарадах, семінарах тощо різних
рівнів
Навчальний рік
|
Рівень (всеукраїнський,
обласний, училищний)
|
Назва й тема заходу
|
Тема виступу
|
2014 р.
|
училищний
|
Педрада «Стан викладання історії України»
|
Впровадження ІКТ на уроках
історії
|
|
|
|
|
|
|
|
|
VІ. Відкриті уроки
Навчальний рік
|
Дата проведення
|
Клас
|
Предмет
|
Тип уроку
|
Тема уроку
|
2013
|
27.11.2013 р
|
10
|
Всесвітня історія
|
Комбінований
|
Угорщина
|
2014
|
22.04.2014 р
|
11
|
Правознавство
|
|
Трудове право
|
2015
|
10.13.2015 р
|
10
|
Історія України
|
|
Початок Української революції
|
2016
|
23.02.2016 р
|
10
|
Правознавство
|
|
Конституційне право України
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
VІІ. Відкриті виховні заходи
Навчальний рік
|
Дата проведення
|
Клас
|
Назва заходу
|
Тип заходу
|
Тема
|
2013-2014 н.р.
|
вересень
|
10-11
|
засідання круглого столу
|
-
|
"Закон очима дітей та правоохоронці про закон".
|
|
жовтень
|
10-11
|
брейн-ринг
|
|
«Права і обов'язки громадян України. Діти та їхні права»
|
2015-2016 н.р.
|
квітень
|
10-11
|
вечір-пам'ять
|
|
«Чорнобиль не має минулого часу»
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
VІІІ. Застосування інноваційних технологій
№ з/п
|
Навчальний рік
|
Назва інноваційної технології
|
Клас
|
Предмет
|
Педагогічний ефект
|
1
|
Протягом 2010-2016 рр.
|
Кооперативна робота: ротаційні трійки, проекти, презентації, створення реальних життєвих ситуацій, рольові
ігри, використання методу критичного
мислення
|
10-11
|
Історія, правознавство
|
ü - підсилення мотивації учнів
до вивчення історії та правознавства;
-формування вміння концентрувати увагу на заданому;
- розвиток вміння давати власну оцінку явищу;
- розвиток вміння аналізувати.
|
|
|
|
|
|
ü
|
ІХ. Участь у метод комісіях, ТГ
тощо різних рівнів
Навчальний рік
|
Рівень
|
Зміст участі
|
2014 р.
|
Училищний
|
Доповідь «Використання відеоматеріалів на уроках історії»
|
2015 р.
|
Училищний
|
Доповідь «Ігрова діяльність, як засіб активізації навчально-пізнавальної
діяльності учнів»
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Х. Узагальнення ППД (авторські, індивідуальні
програми, творчі роботи міні-підручники, посібники тощо)
№ з/п
|
Навчальний рік
|
Зміст роботи
|
1.
|
2013 р.
|
Посібник з тестовими завданнями з предмету «Людина і світ»
|
2.
3.
|
2014 р.
2015 р.
|
Міні – підручник «Опорні схеми» з предмету «Історія України» - 10 кл.
Посібник з завданнями для розв’язування юридичних ситуацій та рівнянь з
предмету «Правознавство»
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
ХІ. Участь у творчих професійних
конкурсах («Учитель року», «Кращий працівник», конкурси розробок уроків)
Навчальний рік
|
Назва конкурсу
|
Предмет
|
Результативність
|
2015-2016 н.р.
|
«Перлина натхнення»
|
Історія
|
Диплом ІІІ ступеня
|
|
|
|
|
|
|
|
|
ХІІ. Результативність роботи з
обдарованими учнями (МАН, олімпіади, творчі конкурси тощо)
Навчальний рік
|
Предмет
|
Назва заходу
|
Тема роботи
|
ПІБ учня
|
Клас
|
Зайняте місце
|
2010-2011 н.р.
|
Правознавство
|
Олімпіада
|
|
Федоренко В.
|
10
|
І
|
2011-2012 н.р.
|
Історії України
|
Олімпіада
|
|
Юнакевич В.
|
10
|
ІV
|
2014-2015 н.р.
|
Історія України
|
Олімпіада
|
|
Підопригора О.
|
10
|
ІІІ
|
2015-2016 н.р.
|
Історія України
|
Олімпіада
|
|
Чорна О.
|
10
|
ІІІ
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
ХІV. Участь у розвитку навчально-матеріальної бази
(виготовлення таблиць, схем, макетів, виконання робіт на огляд творчості,
оформлення кабінетів, стендів, інформаційних куточків)
№ з/п
|
Навчальний рік
|
Зміст виконаної роботи
|
1.
|
2013р.
|
Оформлення стенду з інформацією про ЗНО.
|
2.
|
2014р.
|
Оформлення стендів з історії України з теми «Україна під час другої
світової війни» та «Україна в роки незалежності», «Трагедії ХХ століття»
|
3.
|
2015р.
|
Оформлення інформаційних
куточків з предмету «Правознавство»
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
ХV. НАГОРОДИ, ЗАОХОЧЕННЯ, ПОДЯКИ (ЗА ТРУДОВОЮ КНИЖКОЮ)
№ з/п
|
Навчальний рік
|
Зміст заохочення
|
Підстава
|
1.
|
2010 р.
|
Подяка
|
Впровадження сучасних педагогічних технологій та передового досвіду на
уроках, розвиток професійних умінь та навичок учнів та з нагоди відзначення
Дня Незалежності України
|
2.
|
2015р
|
Диплом
|
Щорічний обласний конкурс сценаріїв та методичних розробок виховних
заходів «Перлина натхнення».
|
3.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|